Re: Pytanie o sens stosowania SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 22:30:05 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 09 Nov 2010 20:09:32 +0100
 doszła do mnie wiadomość <ibc69c$ore$1@news.net.icm.edu.pl>
 od Marek <brak@email.com> :

>Nic nie poradzę, że nie chcą padać dyski HDD, które wybierałem.
>Przepraszam. :-D

Też tak kiedyś miałem, do czasu, teraz mam backupy(muszę jednak
przyznać, że zupełnego padu przez kilka lat nie zaliczyłem, jakieś tam
drobniutkie bad-sektorki, to pewnie dzięki zasilaczom i kablom, na
których przestałem oszczędzać).