Re: Komputery Amiga 500 , 600 . 1200 & Dyski twarde

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 22:41:05 MET

W dniu 2010-11-09 19:21, Gupik pisze:
> czy w tych Amigach można było zamontować dyski twarde i jak się je
> montowało ??

No ja miałem taśmę 3,5" lutowaną do złącza bezpośrednio na płycie, gdyż
uważałem, że przejściówka 2,5" > 3,5" była zbyt droga, kosztowała ZTCP
około 150-200zł. Taśma ta była wyprowadzona na zewnątrz przez wycięcie
na styku obu części obudowy. Miałem A1200. Zasilacz to był zwykły AT z
przylutowanym przewodem od oryginalnego zasilacza.