Re: Komputery Amiga 500 , 600 . 1200 & Dyski twarde

Autor: Czarek <czarek1_at_nospampoczta.fm>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 20:51:41 MET

W dniu 09-11-2010 20:41, Gupik napisał/a:
> a jakie pokemnosci jest ten dysk i czy da się jego podzielić na partycje
> i zainstalować ten Amigowy system KiskStart chyba ??

Kickstart to w skrócie odpowiednik biosu a system to AmigaOS.
Początkującemu nie jest tak łatwo podzielić na partycję dysku jeśli nie
ma zainstalowanego systemu - potrzebna jest dyskietka systemowa "Install"
Możesz też pod Winda uruchomić emulator (WinUAE ) i spod niego
przygotować dysk oraz zainstalować system.

Fanie się tu na ten temat pisze ale nie wiem czy jest sens skoro
wszystko pięknie jest opisane na stronie, której adres podałem wcześniej.

--
Cz.