Re: Bardzo duża mysz

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 22:57:29 MET

> Kilkanaście lat to niewiele - uwierz mi :-)
> Przyjdzie i na Ciebie czas.

Policzylem szybko: gdzies ok 1990 mialem pierwsza Amige, i od tamtego
czasu caly czas ostro wywijam myszka, przez kilkanascie lat po 8-10 h
dziennie zawodowo, ale moze ja jestem odporny na te przypadlosci :]
W kazdym razie polecam ten patent. To moze troche tak jak ze skokami
narciarskimi. Wiele lat temu wszyscy skoczkowie podczas lotu trzymali
narty rownolegle az jeden sie wylamal ;]

PS
Punktem podparcia nie jest plaska czesc nadgarstka ale kosc na spodniej
zewnetrznej czesci zatem nie ma najmniejszego ucisku na naczynia oraz
nerwy, poza tym miesnie przedramienia sa rozluznione.