Re: bootCD => bootUSB

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 14:19:18 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 8 Nov 2010 12:19:32 +0100
 doszła do mnie wiadomość <ib8mic$3ee$1@news.onet.pl>
 od "Przemek" <raz@onet.pl> :
>Tomasz Jasiński nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>
>Hm... Ciekawy jestem jak działa z AHCI. Póki co nie udąło mi się znaleźć
>żadnego USB boota, który z ISO butuje ORAZ pozwala na odpalenie systemu w
>którym jest SATA z AHCI, tak, zeby ten dysk był widoczny, wywala się z
>0x0000007b. Nagrany obraz na normalną płytke działa.

Dam znać, za jakiś czas dostanę go do testów.
Ciekawe rzeczy znalazłem u nich w FAQ:

"iodd can have 4 individual virtual disc (virtual HDD, Virtual FDD,
Virtual removable device) inside, and user can install any of OS
there.
If you boot with one of these OS in CMOS bios, then you can use it as
your own platform."