Re: HUB USB i zasilanie

Autor: saper/nolin11 <nolinno11_usun_to_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 12:15:57 MET

HUB USB nie powinien zasilać szyny +VUSB z komputera przy podłączonym
zasilaczu, jeśli tak jest to jakiś to tani chiński hub - dziadostwo.
Ja w swoim 7 portowym mam zaraz za gniazdem usb z komputera diodÄ™
schottky'ego, mam jeszcze do stacjonarnego podłączony 7 portowy za
"20zł" z aledrogo gdzie brakuje takich zabezpieczeń i zasilacz co
dostałem w komplecie spalił się (dobrze ,że mi nie spalił bezpiecznika
na płycie od portu USB).

--
saper/nolin11