Re: zaawansowany router dla domu

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 11:15:02 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

> Gatki cię uwierają? Czy z natury jesteś taki nerwowy, dzieciaku?

Skąd wiesz dupku, że jestem dzieciakiem??? Mam więcej lat niż Ty komórek w
mózgu. Won na drzewo buraku. Coraz więcej na grupach takich agresywnych
bezmózgowców. Jako jedyny argument mają "bzdura". Zero wiedzy i
argumentacji. Mózg zniszczony klejem i dopalaczami. Od takich postów cuchnie
szambem.

PLONK

Remek