Czy Xonar DX/XD podzieli sygnał auxiliary na 5.1? SB Audigy SE nie dzieli...

Autor: Harry <multiserwis.gdansk_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 19:17:57 MET

Witam serdecznie,

Od pewnego czasu nurtuje mnie pewien problem i dzieląc się nim z Wami, mam
nadzieję, że użytkownicy Xonara DX/XD mi pomogą.

Na systemie XP SP3 miałem sobie SB 5.1, który potrafił za pomocą funkcji CMSS
sygnał stereo z karty TV (aux), podzielić na 5.1. Przesiadłem się na Audigy SE -
teraz niby nowsza i lepsza dźwiękówka tego nie potrafi. Wszystko co idzie przez
linię "wave" dzieli spokojnie na 5.1, ale wszystko ze złącza "auxiliary"
zostawia tylko na 3.1 i nie obsługuje tyłów. Interesuje mnie, czy DX/XD to
podzieli, czy w tym przypadku też ten problem wystąpi i będę żałował zakupu?
Będę wdzięczny za krótką podpowiedź.

Pozdrawiam

- Harry.