Re: zaawansowany router dla domu

Autor: PaBeLo <blizar1_at_poczta[123antispam>
Data: Sat 06 Nov 2010 - 22:57:17 MET

> A DrayTek Vigor 2710Vn nie wystarcza?
> http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=199
>
> miab
witam
niestety ten router wypada słabo w transferach po kablu wg testu chipa
(nie wiem na ile wiarygodne sÄ… te testy), poza tym jest jeszcze Draytek
Vigor2130Vn (lepiej wypada w teście), tylko zastanawiam sie czy nie da
się tego zrobić trochę taniej?
zastanawiam sie także nas D-Link DIR-655 + jakaś bramka VOIP??

pozdrawiam
pawel