Re: Obroty wentylatora

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Sat 06 Nov 2010 - 10:00:29 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:ib22su$841$1@inews.gazeta.pl...
> "Remek" napisał:
> .

> Przepraszam, pisałem z pamięci. To wersja 5 miała ten chory interfejs, w
> wersji 6 się opamiętali.

> W zakładce Smart można sobie wyregulować obroty wiatraka CPU w zależności
> od jego temperatury. Warunek - w BIOS-ie musi być włączony CPU Smart
> Control.
>
> JoteR

  Nie wiem czy to dotyczy każdej płyty Gigabyte ale uzywam wersji 5 od kilku
lat w taki sposób, że startuję program po uruchomieniu komputera i zamykam
go gdy pojawi się jego ikonka w trayu i usłyszę, że wentylator zwolnił nie
zwracając uwagi na dziwaczny interface :)
  Oczywiście jednorazowo skonfigurowałem kiedyś zależność obrotów od
temperatury.

--
marfi