Re: 10 monitorów jeden sygnał

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 22:32:47 MET

W dniu 5 lis 2010 21:49, JoteR pisze:

> Chcesz ekologicznie - przyklej na te monitory wycinanki kurpiowskie.

Wykpiłeś, ale to fakt, po za tym spoglądając na skalę (np 1 tyś sklepów)
to zobacz ile to sprzętu się kisi, niepotrzebnie robiony popyt (po co to
produkować, po to aby 10 dvd stało na sklepie?) i ile prądu.

> Granice "profesjonalizmu" określają owe monitorki "z odzysku".
> Jaki budżet - taki profesjonalizm.

Właśnie odwrotnie.
Profesjonalizm to sposoby i systemy rozwiązań, a nie nówki sprzęt kupiony.

> Ramki cyfrowe audio&video z Wi-Fi?

Oo, nie wiedziałem że są takie. Ale jak można coś puścić po kablu chyba,
tym bardziej że sa na to warunki (podsufitka), o kosztach nie
wspominając. A w ogóle to 14" ramki to chyba drożyzna..

Kurcze, naprawdę nie ma prostych rozwiązań na ten temat. Aż mi się
wierzyć nie chce. W sumie to całkiem możliwe, bo niekiedy prosty pomysł
ma bardzo trudną realizację, ale z jeszcze kolejnej strony, w końcu to
XXIw i np w telefonach mamy cuda a tu klops..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?