Re: 10 monitorów jeden sygnał

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 20:39:46 MET

W dniu 5 lis 2010 20:26, JoteR pisze:

> Skombinuj z odzysku 10 odtwarzaczy Manta z wyjściem VGA.

Dzięki, no jest to myśl, bo też mi taka wpadła. Aczkolwiek to
zagracanie, więcej prądu no i w ogóle nieekologiczne, poza tym przecież
nieprofesjonalne, a najgorsze - że nie mógłbym sobie tego zdalnie w
jednym komputerze sterować, co tam będzie na tych monitorkach :)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?