Re: SATA a FAT32

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 19:05:40 MET

Użytkownik "Artur(m)" napisał:

> Ułomność interpersonalna - brzmi elegancko i dobitnie:).

Elegancko i bez sensu. Chyba, żeby "na siłę" doszukać się skrótu myślowego.

> Może większość będzie mniej rzucać
- debilami, bezmózgami, psychiatrykami,....

Gdybyś wskazał wątek, w którym kogokolwiek zaatakowałem pierwszy to byłbym
wdzięczny. Zawsze odpowiadam na zaczepki. Może nie zawsze "elegancko" i
kulturalnie, ale adekwatnie do ataku. Nie cierpię trolli i debili
próbujących udawać mądrych. Czasem dobrze jest komuś uświadomić kim tak
naprawdę jest. Kosztuje to sporo nerwów niestety. Proponuję skończyć z tymi
personalnymi wycieczkami i wrócić do meritum. Tym bardziej, że śmiesz
oceniać mnie publicznie w żaden sposób nie sprowokowany. Znasz muraskie
przysłowie?

Remek