33% wolniejszy dysk Samsung HD103SJ

Autor: m7marek <m7marek_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 18:01:08 MET

witam

Wczoraj kupiłem nowiutki dysk SAMSUNG HD103SJ czyli 1TB z serii F3.
Wczoraj go przetestowałem i miał programem m.in. HDTune i wyniki były niezłe
od 160MB/s na poczatku do 80MB/s na koncu dysku. Na noc włączyłem test
powierzchni dysku dedykowanym do samsungów ESTOOL i stwierdził ze wszystko
OK. Dzis własnie odpalam benchmark i ... nie wiem co sie stało, transfery
od 100MBs do 50MB/s. Nie wiem co sie stało. wtedy i teraz testowałem zarówno
w trybie AHCI jak i Native ATA wyniki zblizone. SMART nic niepokojacego nie
pokazuje (w trybie Native ATA, w AHCI nie działa). O co chodzi, nie
wytrzymal jednej nocy pracy? Pomocy!

m7marek