HDD systemowy 3,5" do desktopa -> Seagate Constellation?

Autor: gordom <no.email_at_addr.ess>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 12:36:47 MET

Witam.
W ciągu ostatniego roku padły mi 2 dyski Samsunga (SpinPoint F1 HD322HJ
320GB). Szukam więc zamiennika na dysk systemowy. Moje kryteria:
wielkość ok. 500GB, niezawodność (bardzo istotne), wydajność i głośność
(oba równie ważne). Cena do ok. 400zł.
Zastanawiam się nad Seagate Constellation ES ST3500514NS 500GB. Ma dobre
wyniki w testach Chipa, długa gwarancja. Jedyne co mnie martwi to to, że
jest głośniejszy o ponad 8dB od najcichszego w tym zestawieniu Seagate
Barracuda LP ST3500412AS 500 GB. Czy ktoś używał Seagate Constellation w
desktopie i może coś powiedzieć na temat ich głośności?

A może inny HDD polecicie?

Z góry dzięki.
pozdr.,
gordom