Re: laptop do 3tys

Autor: jQ <jzysnarski_at_gmail.com>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 10:19:33 MET

On 3 Lis, 20:35, Nathan <m...@sig.jest> wrote:
> Może rzuć okiem na samsunga r580 lub r780
Mam r780 od miesiąca i jestem bardzo zadowolony. A szukałem długo.
Cichutki, nie grzeje się, wydajny. Mocna, a jednocześnie lekka
konstrukcja - 17,3" waży niecałe 3 kg. No i karta graficzna, dużo
lepsza niż w innych modelach podobnej klasy cenowej (17 cali, procesor
i3, 4GB RAM). Ponadto ma wygodną, i co ważne sztywną klawiaturę -
jedynie blok numeryczny lekko się ugina. Z istotniejszych wad to na
pewno głośniki, ale w końcu to nie jest sprzęt HiFi ;)
Używam go głównie jako biuro, które mogę wziąć wszędzie ze sobą, ale
Civilisation V na DirectX 9 spokojnie daje radę. Na DirectX 10 troszkę
przycina. Jeśli ma to być sprzęt i do pracy biurowej, i do rozrywki
"po godzinach" to wybór idealny.
Patrzyłem też sprzęt Toshiby, Asusa i HP. HP ma tragiczny serwis,
Toshiba strasznie hałasuje przy wyższym obciążeniu, natomiast Asus
miał bardzo niestabilną konstrukcję i "pływającą" klawiaturę.