Co ma plyta Gigabyte GA-X58A-UD3R , czego nie maja inne?

Autor: dgront <dgront_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 18:01:14 MET

Witam Grupowiczów!

Pytanie jest dosc nietypowe, bo juz wiem, co chce kupic: zestaw na i7
z plyta GA-X58A-UD3R . Koniecznie ta, bo tu wiem, jak postawic Mac OS
X. Komputer bedzie jednak kupiony w przetargu, wiec nie moge po prostu
napisac, ze chce GA-X58A-UD3R. Moge jednak dowolnie zawezic
specyfikacje techniczna. Jakie warunki wiec mam wpisac, aby dostac GA-
X58A-UD3R ? Moga byc inne GA-X58A-UD, ale ta z "3" jest najtansza.

Pozdrawiam,
Dominik

PS. Niestety,nikt tak na prawde nie wyjasnil, jakie warunki musi
spelniac plyta glowna, aby instalacja OS X-a 10.6 szla gladko.
Dlatego zdecydowalem sie na plyte, ktora juz u kogos dziala. Jezeli
ktos z Was wie, co ma miec plyta, aby postawic Snow Leoparda, to sie
chetnie dowiem.