Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 08:13:38 MET

Dnia Wed, 3 Nov 2010 06:29:56 -0700 (PDT), Suri napisał(a):

> No dobra, samiście chcieli doświadczyć mojej destruktywnej ręki, która
> swoją drogą juz nie jedno RTV popsuła.
> To wygląda tak.
> http://pl.tinypic.com/r/f9nz9s/7
> Pytanie, czy można do odciętych kabelków, dokupić nowy
> dobry, ładny itp?

Można. Do wyboru, do koloru, duży, mały, co kto lubi. Na Allegro jest cała
kategoria z samymi tylko wtyczkami typu Jack:
http://allegro.pl/jack-67292
Podobny wybór będziesz miała w pierwszym lepszym sklepie z częściami
elektronicznymi, gdzie nie będziesz musiała czekać/płacić za wysyłkę.

Polecam zakup raczej wtyczki z metalową obudową, są o wiele solidniejsze i
lepiej wykonane, niż plastikowe (czyt. nie rozpadają się, jak się na nie
krzywo popatrzysz).

--
Yakhub