Re: Obudowa desktop - jaka?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 19:33:24 MET

Dnia Wed, 3 Nov 2010 12:54:04 +0100, Jacek W. napisał(a):

> Na desktopie przeważnie stawia się monitor, aż się prosi, żeby tak
> zrobić. Pierwotnie takie było założenie tego typu obudowy. Niestety
> teraz już nie montuje się poprzeczek i belek wzmacniających, które
> utrzymałyby nawet monitor LCD. Wszystko się wygina, jakby stawianie
> monitora na budzie było zakazane.

Znajomej składałem komputer, którego klamoty są władowane w Chiefteca Bravo
CS-03B. Jakoś żadnych problemów z wyginaniem się ścianek pod wpłwem ciężaru
monitora nie było (22" EIZO FlexScan S2232W). Wcześniej stał na niej 17" CRT
i też jakoś się pogiąć nie chciała.

[ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków.        ]
[                                              (znalezione gdzieś w necie) ]