Re: SATA a FAT32

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 14:48:02 MET

"animka" wrote:
> Ja swojego nowego monitora też jeszcze nie myłam bo czysty jeszcze (srebrna obudowa),
> ale jak będzie trzeba to umyję szmatką z cifem.

Z niecierpliwością czekam na relację z efektów mycia. Czy zeszły tylko
napisy, czy może ze srebrną farbką, czy może nic się nie stało. :-)

> W moim mieszkaniu pali się papierosy, stąd może ta różnica.

Ja wolę po prostu wyjść na balkon/na dwór, zamiast smrodzić sobie
w chałupie, ale to już kwestia indywidualnego wyboru.

> No i czep się swojego ogona!

Ja się czepiam? A skąd. Ty za to czepiłaś się mojego cytowania i do
tej pory nie wyjaśniłaś mi gdzie zrobiłem błąd.

Pozdrawiam
Bardzo spokojny .Peeter