Re: SATA a FAT32

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 14:24:35 MET

"animka" wrote:
> Drukarkę też. Ramy monitora, obudowy, a nie ekranu!

Tylko z TV zeszły Ci napisy? :)

> A Ty sobie myj czym chcesz, mnie to nie obchodzi. Możesz nawet wcale nie myć i siedzieć
> sobie nawet w jakimś syfie.

Co ciekawe, nie muszę MYĆ monitora. Wystarczy, że zetrę kurz i jest
czysto. Pewnie dlatego, że nie pluję na monitor denerwując się, gdy
ktoś mi na newsach szybkim i ostrym tekstem dowali. A to pewnie
dlatego, że nie ma ku temu powodów, bo odzywam się tylko wtedy,
kiedy znam rozwiązanie problemu.

Pozdrawiam
Bardzo spokojny .Peeter