Re: Tani tablet jako teminal/baza danych + przez www

Autor: Sailor <_at_sih.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 08:10:32 MET

W dniu 10-11-03 00:17, RadoslawF pisze:
> Te tanie są wolne, zegary od 175 do 300MHz a sprzedawcy na allegro
> podają dwa razy większe.
> Szkoda dotykowego ekranu do ciągłego pisania bo chyba masz ręcznie
> wpisać kilka tysięcy rekordów.

O nieee. :)
Rekordy beda wpisywane na PC-tach na biezaco.
Chodzi jedynie o wyszukiwanie materialow.
W sumie ma uzywac tej bazy kilka osob, a czesc ma utrudniony dostep do
komputerow. Dlatego wymyslilem niedrogie tablety + WiFi/bluetoth.
Poniewaz nie mam do nich dostepu, a czytalem o roznych problemach z
przegladarkami WWW, dlatego konsultuje. Idealem bylby jeszcze klient SSH
i czytanie tabel z np. arkusza kalkulacyjnego, ale to juz chyba za kilka
lat. :)
Z zalozenia te tablety musza byc tanie.