Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 00:13:29 MET

On 1 Lis, 22:48, "Przemek" <r...@onet.pl> wrote:
> jeo stancey nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:

> Przeczytaj wątek:
> "wXP zmienia sprzęt"
> Mniej więcej od mejla:
> Przem

Tak, próbowałem zainstalować ów sp46692.exe - ale otrzymuję komunikat,
że JUŻ mam go zainstalowanego!
To dlaczego więc XP nie chce się zabutować przy włączonej opcji AHCI w
BIOSie?

BTW. Czy ów sp46692.exe aby na pewno obsługuje SouthBridge ICH7R/DH ?
Po rozpakowaniu poleceniem Sp#####.exe -e -f<path> -s
i tak nie można znaleźć tych plików:
a. iaahci.cat
b. iaahci.inf
c. iastor.cat