Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 22:41:23 MET

On 1 Lis, 22:25, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:

> To normalne, że się nie uruchamia po przełączeniu.
> Po co chcesz przełączyć skoro masz zainstalowany działający system?

Bo mam także na tym samym komputerze w7 (dual-boot) który z kolei nie
chce się uruchomić przy wYłączonym AHCI :) a jak ma być dual-boot to
ciągłe przełączanie w BIOSie jest jak się domyślasz męczące :(

A poza tym to czyż przy włączonym AHCI dysk przypadkiem nie ma
większego transferu?

> Jak instalujesz- przez menadżer urządzeń?

Skąd! Przecież nie ma tam plików typu inf - jest pakiet instalacyjny z
Setup.exe i kupa dll-i (w środku też - po rozpakowaniu). To chyba
przez menedżera urządzeń się wóczas nie da, prawda?