Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 22:21:27 MET

On 1 Lis, 20:13, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neostrada.pl> wrote:

> A w BIOS-ie masz to AHCI włączone? Jak masz emulację PATA to normalne, że
> system stwierdza, że nie jak instalować AHCI skoro go nie ma.

O właśnie, wreszcie prawdopodobna przyczyna!
Tylko, że wyłączyłem AHCI w BIOSie właśnie dlatego, że system przy
włączonym AHCI nie chce się uruchomić bez tego sterownika. A bez
włączonego AHCI nie chce się zainstalować. Tak więc błedne koło. JAK
więc zainstalować?

 Pakiet instalacyjny nie ma plików inf, wszystko jest typu setup.exe
oraz dll