Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: W.P. <laurentp_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 18:05:50 MET

Użytkownik jeo stancey napisał:

> Już znalazłem, chyba to:
> http://tinyurl.com/3ycswl4
>
> Problem, że to chyba nie w wersji językowej jest przeszkoda - tak jak
> poprzednio otrzymuję komunikat: "your system does not meet the minimal
> requirements".
> Wersja systemu się zgadza: XP Home - więc o co może chodzić?
>
> Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?
>
> Jeśli ktokolwiek wie to BŁAGAM o pomoc!

A na jakim (ukradzionym z muzeum ? :) ) sprzęcie chcesz to XP postawić?
Zobacz CZEGO konkretnie mu brakuje: RAMu, dysku, grafiki? I np pożycz od
kogoś na czas instalacji.

Najsłabsze na czym instalowałem to był P3-800, 128MB RAM (potem
dołożyłem), 10G dysku.
I sam system - akurat do programowania centralek alarmowych - działał
nawet, nawet...

W.P.