Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 14:46:13 MET

animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> To rzeczywiście chałowo. Już bym sobie szybciutko system zmieniła, po co
> tak się męczyć.

A choćby dlatego, żeby nie wydawać pieniędzy na nowy, jeśli stary jest ok.
Żeby nie mieć problemów z chałowym GUI nowego. Nie wszystkie aplikacje
działaja na nowych systemach. Często jest wymaganie firmowe, zeby używać
sprawdzonego, zaufanego systemu, a nie kupy nowości. Wiele starego, ale
sprawnego sprzętu nie działa po rpostu z nowymi systemami, producenci nie
tworzą dla niego drajwerów. I mozna jeszcze długo wymyslać.

> Jeszcze takich problemów to ja nie miałam.

A widzisz, to ze nie miałaś, nie znaczy, ze nie istnieją. Do domeny pewnie
też nie jestes podłaczona i nie wiesz jakie moga być problemy z tym związane
itd, itp.

> A tak w ogóle to nie pamiętam kiedy miałam jakiekolwiek problemy
> z komputerem i instalką.

To znaczy tylko, że masz małe doświadczenie. Nie jest to wada, ale w takim
przypadku dopuść do siebie myśl, że możesz się mylic i że inni mogą mieć
problemy z niestandardową konfiguracją.
Przem