Re: Co zamiast Intela Core 2 Duo E4600?

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 00:34:39 MET

 wrote:

> Kupilem osttanio uzywany q9550 za 620zl. Bez zmiany napiecia dziala na
> 3,5GHz. Wedlug mnie to bardzo rozsadna propozycja jesli nie chcesz
> zmieniac podstawki.

Owszem. Ale najpierw chciałbym znaleźć rozwiązanie nie przekraczające
założonego budżetu. Dokładać zawsze można: tu trochę, tam trochę i potem
suma robi się całkiem spora. Tym bardziej, że właśnie zdałem sobie sprawę,
że pewnie musiałbym jeszcze zmienić pamięć bo teraz mam zdaje się jakieś 800
MHz i ponieważ cenię sobie ciszę, to być może chłodzenie procesora.