Re: Compaq nx7400 - rozbudowa

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 20:29:24 MET

W dniu 2010-10-31 11:33, geyb pisze:

> Używać mniej wymagającego oprogramowania.
> A tak na poważnie - czy warto inwestować w stary sprzęt, który w razie
> usterki powędruje do utylizacji?

Wiesz, po prostu mam do tego modelu dokupioną stację dokującą (bardzo
przydatna sprawa) i generalnie mi ten komputer nawet przyjemnie działa
(odpukując).

Faktycznie kupiłbym coś z niezintegrowaną kartą graficzną by mi
obsługiwało jednocześnie 3 monitory (projektor, monitor full hd, monitor
laptopa) bo tak pracowałoby mi się najwygodniej (żona ogląda iple ;-) ja
pracuję na 2 monitorach) tylko że z tego co wiem musiałbym wydać ok 4000 zł.