Re: kontroler LPT MosChip - jak ustawić adres?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 13:30:16 MET

W dniu 2010-10-31 13:23, Irokez pisze:
> Do aplikacji windowsowej, programator firmy ACS - PS32 Programmer. Trzy
> porty na sztywno do wyboru, port musi być w trybie EPP.
Znaczy że nieuki/lenie pisały/poprawiały stary soft, aplikacja jest
windowsowa a sam programator jest obsługiwany "dosowo". Pech

> Zasób Udziały Opis urządzenia
> Port E400-E407 Wyłączne PCI Parallel Port (LPT1)
> Port E080-E087 Wyłączne PCI Parallel Port (LPT1)
Czyli 0x0e400 a nie 400h - to by się zgadzało.

> Ale potrzebujÄ™ Widowsowy.
> Są karty które pod WinXP ustawią "prawidłowy" adres?
Nie na PCI/PCIe (najwyżej ISA, ale to oczywiście zapewne nie masz, bo
jakbyś miał tak starą płytę by miała ISA, to byś miał LPT na płycie
głównej), a przynajmniej ja nie spotkałem się z takimi.
Szukaj płyty głównej z fizycznym portem LPT, albo... drugiego komputera :)
Co śmieszne, to może wyjść znacznie taniej i prościej, kupić jakiś
poleasingowy staroć P3-P4 z LPT i COM sprzętowymi, do celów
"programowania", dla wygody obsługiwać go przez sieć po "pulpit zdalny"
(by nie stawiać monitora/klawiatury), niż szukać do swojego
komputera/laptopa karty LPT. Gorzej jak to ma być mobilne rozwiązanie.