sens kupna tabletu ibm-lenovo x61

Autor: JanuszWo <jannus_tl_at_gaz.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 09:41:40 MET

Witam!
Rozważam właśnie zakup tabletu ibm lenovo - x61. Szukałem netbooka do
pracy z dziennikiem elektronicznym. Napotkałem takie używane sprzęty:
Procesor Intel Core 2 Duo L7500 1.6 Ghz
Ram DDR2 2 GB (moduły 2x 1 GB)
To tylko z grubsza. Będę na tym wypełniał dziennik elektroniczny,
używał openoffice (w tym prezentacje), puszczał krótkie filmiki,
programy, gry flaszowe, odtwarzał pliki midi i inne audio. Na jak długo
taki sprzęt (oczywiście nie pytam o baterie, bo to inna już sprawa)
może starczyć? Może lepiej za 3/4 tej forsy kupić jakiegoś nowego
netbooka do tych celów?
Pozdrawiam - JanuszWo

--
popraw gaz na oxigen dwuatomowy