Re: Gigabyte GA-965P-DS3 ver 3.3 - Nie moge ruszyc FSB

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_sygnaturka.xx>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 19:18:02 MET DST

jesień wrote:

> to ciekawe, już myślałem że masz identyczny problem co ja, jednak mój
> przypadek tylko zaczyna sie podobnie: mam płyte gigabyte 965P S3 v3.3
> działała bez żadnych problemów z E4400 (2Ghz) puszczonym na 3.0Ghz. Po
> jakimś roku komp zresetowal się do FSB200 i jakakolwiek próba podkręcenia
> nawet o pare MHz kończyła się niepowodzeniem

To ciekawe. Możesz bardziej doprecyzować to "niepowodzenie"? Komp łapał
zwisa? Mnie załamała jedna rzecz. Wcześniej miałem inna płytę i inny
procesor (E2140 i Abit IB9) i też kręciłem CPU. Po pewnym czasie stało się
dokładnie to samo co teraz! Trochę to dziwne inny procesor, inna płyta i
taki sam błąd. Jutro powalczę ponownie, bo teraz robiłem wszystko na szybko.