Gigabyte GA-965P-DS3 ver 3.3 - Nie moge ruszyc FSB

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_sygnaturka.xx>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 13:18:41 MET DST

Witam

Od ponad roku działam sobie na wyżej wymienionej płycie z E5300.
Udało mi się dojechać do 3,6 GHz i wszystko działało bez większych
problemów. Dziś uruchamiam komputer i patrzę, że procesor jest 12x200 MHz.
W BIOS'ie niby nic nie zmienione, czyli 12x300 MHz, ale przy uruchamianiu
zawsze jest 200 MHz (CPU-Z potem też pokazuje 200 MHz). Jeśli zmienię
mnożnik to widać zmianę, ale dalej jest 200 MHz i za cholerę nie chce się
przestawić na wartość ustawioną w BIOS'ie. Zrobiłem ponowny update BIOS'u
do tej samej wersji, wgrywałem defaultowe ustawienia, resetowałem BIOS i nic.
Nie mam pomysłu co się pokrzaczyło i co dalej zrobić. Jakieś sugestie?

Pozdrawiam