Re: Czym zmyć długopis z LCD?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 23:03:04 MET DST

W dniu 2010-10-29 12:06, Piotr "Charvel" Majka pisze:

> O, napisał nie-głąb, który nie potrafi instrukcji od tv przeczytać do
> końca. Żałosna jesteś w tym obrażaniu wszystkich dookoła i na wszystkich
> grupach usenetu - wszyscy głąby, tylko nie ty.

Nie było w instrukcji napisane, że na telewizorze zamiast prawdziwych
napisów jest przyklejona nalepka imitująca prawdziwe napisy. Nie było
wcale widać, że to jakaś nalepka. Pracownicy EURO też nie wiedzieli, że
to była nalepka i mnie wprowadzili w błąd. Ale nieważne. To było ze 2
lata temu i już siż przyzwyczaiłam do innego wyglądu telewizora.

--
animka