Re: Bardzo duża mysz

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 20:06:46 MET DST

Proces jwzw <jwzw@interia.NOSPAM.pl> zwrócił błąd:

> To jest chyba norma już.
> Kiedyś to było sporadyczne, ale ostatnio hurtowo wymieniam mikroprzełączniki
> w tych drogich jak i w tych tanich, i niejednokrotnie są to te same
> przełączniki.
> Jakiś producent znowu coś udoskonalił w procesie produkcji mikroprzełącznika
> i napędza rynek ;-)

Mnie się nigdy nie zepsuł w G9, a używana codziennie, często do
strzelanek i innych emocjonalnie angażujących programów, od ponad trzech
lat. W innych logitechach był to jednak problem. Być może jest to
wyjątkowość egzemplarza, bo ludzie się nieraz skarżą, ale przeżył kilka
używanych równolegle mysz i nadal żyje. Dlatego proponowałbym
rozejrzenie się wśród myszy dla graczy - może robią jakąś selekcję.

Nie ma jeszcze niezniszczalnych mikroprzełączników, więc po dwóch latach
można się spodziewać problemów chyba w każdej. Z innych gamerskich myszy
też żadna mi jeszcze nie poległa, ale czuje się pewną taką "miękkość"
pod lewym klawiszem w niektórych. W większości myszy logitecha i w kilku
microsoftu/razera jest Omron D2FC-F-7N. Mam trzy myszy dla graczy z tym
mikrostykiem, i jestem zadowolony, ale wiem że są też pechowcy trochę
mniej zadowoleni.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8