Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 17:23:37 MET DST

Xian Mi Mao nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> To nieprawda, mam licencję wielostanowiskową, na firmę.
> Pisząc "OEM" miałem na myśli, że mam płytkę w kopercie a nie w
> pudełku.

ZTCP nie ma licencji wielostanowiskowych OEM, ale tu IMHO piszemy jak
rozwiązać problem, a nie dyskutowac o prawach autorskich. Jeśli łamiesz
prawo to Twój problem, zadna z podanych tu metod nie łamie praw autorskich,
pomaga zainstalować system a i często jest polecana przez MS.

BTW sprawdź na płycie w pliku <dysk_cd>:\i386\setup.ini linijkę:
Pid=xxxxxxOEM
jeśli końcówka jest OEM to masz płytkę OEM, co również jeszcze nie stanowi
tego, ze nie możesz tego nośnika użyć do instalacji, bo np. w umowie Select
MS nie daje nośników i każe je sobie samemu organizować. Walkę z MS o
aktywację systemu będziesz musiał przejść sam.
Przem