Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 16:43:20 MET DST

On Oct 29, 2:54 pm, "Przemek" <r...@onet.pl> wrote:
> Tym bardziej zrób sobie płytkę instalacyjną ze zintegrowanym sp3.

a sterowniki?
Próbowałem je zintegrować z instalacją (wraz z SP3) przy pomocy
'nLite' lecz problem w tym, że połowa tych sterowników ściągniętych z
portalu producenta jest w postaci Setup.exe - nie ma tam plików
"*.inf" - nawet kiedy rozpakuję ów Setup.exe przy pomocy 7z - a nawet
rekurencyjnie rozpakuje to co się da tam w środku - to też tam nie
idzie znaleźć plików "inf" - a tylko takie nLite chce przyłączyć do
instalacji. Więc co z tym zrobić?