Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 14:07:29 MET DST

On Oct 29, 11:53 am, Smok Eustachy <smok.eusta...@wurg.pl> wrote:
> Masz OEM czy BOX?

OEM.

> Zrób na starym kompie plytke instalacyjna ze sterownikami

A czy SATA też w tych sterownikach też będzie? Które mniej więcej
sterowniki są odpowiedzialne za SATA?

A i jeszcze jest taki problem z czystą instalacją, że tamta instalka
(z 2002 roku) nie zna przecież pojemności dysków ponad 100GB. Trzeba
coś ustawić w Rejestrze (w już działającym XP) ale jak wpisac
ustawienia Rejestru na zbiorze instalacyjnym? (Bo ten instalator
zwyczajnie nie widzi partycji.) Tego to nawet chyba nLite nie
proponuje... (Jeśli jednak proponuje to prosze powiedzcie w którym
miejscu?)