Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 21:29:12 MET DST

On Oct 28, 1:33 pm, "MC" <m...@go2.pl> wrote:

> Chociaż musze wyznać, że z lenistwa startowałem ten XP z dysku
> zewnętrznego przez USB - czy to możliwe, że to dlatego? I gdyby to by
> było z dysku wewnętrznego to inna sprawa wtedy?
>
> ->
> Bardzo prawdopodobne. Napęd startowy na USB jest inaczej zorganizowany niż
> na dyskach podłączonych przez ATA czy SATA.

Przyznam, że powód był jeszcze nieco inny. Chodzi o to, że ntldr &
boot.ini mam tam na innej partycji niż XP. Teraz jak przekopiuję
partycję z XP na inny dysk (bez partycji z ntldr) to zastanawiam się
jak to zastartować... Czy taki EasyBCD sobie z tym poradzi? Bo chyba
nie wystarczy ustawić po prostu tej partycji z XP jako "aktywnej"?