Re: Jedna klawiatura, mysz i monitor - dwa komputery

Autor: Krystian Duliński <krystian.dulinski_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Oct 2010 - 11:07:26 MET DST

On 21 Paź, 21:07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> Szukaj urządzenia KVM, większość obsługuje myszy i klawiatury PS2
> ale trafiają się i takie z obsługą przez USB. Będzie oczywiście
> droższy niż dodatkowa mysz czy klawiatura.
>
> Pozdrawiam

Kup sobie switch KVM, kable KVM i do tego przejściówki PS2 -> USB i
USB -> PS2
klawiaturę i myszkę podłączasz podłączasz do switcha za pomocą
przejściówek USB -> PS2 następnie switch do PC podłączasz normalnie
poprzez PS2 a do laptopa poprzez przejściówki PS2 -> USB.
Czyli potrzebujesz:
1x Switch KVM (do 20 PLN www.allegro.pl/przelacznik-kabel-switch-kvm-na-dwa-komputery-i1286654580.html
)
2x komplet kabli KVM (2x 6PLN http://allegro.pl/tb0-kable-do-przelacznika-kvm-vga-mysz-klaw-i1290597417.html