Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Xian Mi Mao <xian.mi.mao_at_gmail.com>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 22:12:25 MET DST

On Oct 27, 10:00 pm, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
> Wariant 4:
> Przekopiować Windows i uruchomić instalator windows (z płyty).

Tylko problem w tym, że płyta CD jest z 2002 roku, wersja WindowsXP
jeszcze BEZ żadnego SP! Instalacja głupieje jak zobaczy SATA, że o
dyskach o pojemności >120GB nie wspomnę... - same rozumicie, że trza
pokombinować...

> Wybrać opcję
> naprawianie systemu. w 99% system wstanie i wystarczy doinstalować potrzebne
> sterowniki.

No i ja bym wolał żeby taka przedpotopowa instalacja już nic mi nie
"naprawiła" - ach te wszystkie pracochłonne wpisy do Rejestru, SPki,
milion uaktualnień i sterowników...

Chyba żeby pożenić tę instalację z nLite - tez o tym myślę, ale dużo
więcej roboty niż takie przekopiowanie, no nie?