Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 20:41:53 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Oct 2010 11:21:57 -0700 (PDT)
 doszła do mnie wiadomość
<74665050-0995-479a-9041-514e128cf71b@y23g2000yqd.googlegroups.com>
 od Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> :
>Chcę przełożyć ten sam już dawno zainstalowany WindowsXP na inny
>znacznie znacznie znacznie nowszy komputer (choć również chipset i CPU
>Intela).
>
>Pytanie: czy nie najszybciej będzie tak:
>
>Krok 1. JESZCZE na poprzednim komputerze zainstalować komplet
>sterowników DO NOWEGO SPRZĘTU (ściągniętych z portalu producenta)
>(na poprzednim komputerze - bo na nowym wiadomo - bez tych sterowników
>- windows w ogóle się nie uruchomi)
>
>Krok 2. przekopiować partycję z systemem z dysku poprzedniego
>komputera na dysk nowego komputera - przy pomocy jakiegoś "Magic
> [...]

Tak czy inaczej nie obędzie się bez telefonu do MS połączonego z
wciskaniem kitu o awarii sprzętu:
http://www.pcbuyerbeware.co.uk/ProductActivation.htm

--
Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.