Re: HDD 2.5 cala z małm zapotrzebowaniem na energię

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 17:58:23 MET DST

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Oct 2010 04:22:26 +0200
 doszła do mnie wiadomość <ia82d6$94f$1@inews.gazeta.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> :

>"Eneuel Leszek Ciszewski" ia7rlb$n07$1@inews.gazeta.pl

>Tu jest tanio: http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=59372

Poszukaj na bene247.pl
Zanim kupiłem komplet dysków do swojego laptopa, to spędziłem sporo
czasu na analizie prądożerność/wydajność/cena, jako dysk główny wygrał
momentus 7200.4 500GB (dzisiaj bym pewnie wybrał scorpio black,
momentus XT jest zbyt drogi) a jako pomocniczy(zamiast napędu CD)
ST9640320AS 640GB(niestety do mojej kieszeni od laptopa z
http://newmodeus.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=242
nie wlizie dysk 12.5 mm). Co do 2.5 640GB - mam dwa w atomach(Samsung
i WD), są wyraźnie wolniejsze od dysków Seagate, ale może to tylko
złudzenie(nie robiłem jakichś wyrafinowanych testów).

--
Najjaśniejsza światłość wiekuista tylko u nas.
Gwarantowana łaska - bezpośrednie połączenie z niebem.