Re: czemu taka bieda z nettopami?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 26 Oct 2010 - 20:59:30 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:ia7233$db$1@inews.gazeta.pl...

> Przecież do tego zostały stworzone. Jak akumulatorową wiertarko-wkrętarką
> będziesz chciał wiercić dziury w betonie to będziesz psioczył na jej
> konstruktorów?

Nie psioczę, bardzo dobrze jej to idzie. AEG w domu, HILTI w pracy. Tylko tą
HILTI to ciężko śrubki wkręcać ;) Na prąd z sieci to tylko młot mam.

Tylko kurde jak konstruktor zrobił już ten dizajn dla dziecka to żeby
chociaż kurcze prosta gierka poszła. A tak pogrywa bez problemu w te gierki
na o 10 lat starszym laptopie IBM.

--
Irokez