Re: Jak puszka / skrzynka do wmurowania, na router ?

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Oct 2010 - 17:33:10 MET DST

TV mam w plastikowej puszcze elektrycznej wpuszczonej w ścianę, alarm i
telefon w dedykowanej skrzynce z trafem a internet na zewnątrz ściany.
Wszystko to pod sufitem w zabudowie we wnęce. Do internetu wyprowadziłem
kable i zamontowałem gniazdka natynkowe. Obok jest router wifi na płasko na
ścianie, podłączony kabelkami zarobionymi na miarę. To jest już któryś
router i tym razem nie ma antenek ani złącz do nich więc montaż wewnątrz
czegoś byłby problematyczny.

PC