Re: Czytnik kart pamięci

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 19:25:24 MET DST

W dniu 2010-10-25 18:42, animka pisze:
> Chyba musisz nadać tej karcie/plikom te same uprawnienia jakie miałeś na
> tamtym komputerze. Pokombinuj z tymi uprawnieniami, może i nazwą
> komputera to może coś zobaczysz. Trudno mi coś konkretnie napisać,
> musisz sam nad tym popracować.
Animka: powstrzymaj się od pisania, jak nie masz nawet odrobiny pojęcia
w temacie, w dodatku nawet nie przeczytasz pytania do końca.
olo: wygląda na uszkodzenie czytnika, do innego czytnika wkładać swoich
kart nie próbowałeś? Podejrzewam że samej karty/danych na niej nie
ruszyło, po prostu masz niesprawny czytnik.
Jeśli sam czytnik jest widoczny jako sprawne urządzenie usb, i wygląda
na działający, tyle że karty żadnej nie odczytuje, to może wystarczy
wyczyścić styki do karty (może jakiś syfek/paproch wpadł i nie wszystkie
kontaktujÄ…).
Jak do tej pory na jakieś 20 czytników padniętych jakie mi się trafiły,
tylko 2 były fizycznie padnięte z uszkodzoną elektroniką, reszta to
problem ze stykami do karty (brudne, skrzywione lub wytarte).