Czytnik kart pamięci

Autor: --=olo=-- <xxoloxx_at_USUN_TOwp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 16:15:48 MET DST

Witam
Od pół roku z sukcesem używałem do odczytu kart (M2) takiego czytnika:
http://tiny.pl/hwmsp (nie mam nic wspólnego z aukcją), na Win XP działał bez
problemu do czasu gdy podłączyłem do laptopa ASUS z Vistą, zobaczył kartę w
czytniku i chciałem skopiować na nią pliki i zonk - karta przestała być
widoczna całkowicie, a system pokazał błąd i tyle:-( jak zobaczyć kartę w
systemie, by móc odzyskać z niej pliki (nie tylko zdjęcia)?
Wychodzi na to, że laptop zepsuł czytnik, bo nie widzi też dobrej karty
włożonej do czytnika:-(

--=olo=--