Re: padła mi drukarka

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 15:51:00 MET DST

Użytkownik "Mich@l" napisał:

> Z tymi 55 zł to może trochę jednak przesadziłem. Większość jest w cenie
> do 3/4 wymienionej kwoty.

Trochę??? Piszesz byle pisać, a potem rak. W dalszym ciągu prosze o
konkrety. To co podałeś nie jest oryginałem:

"kompatybilny zamiennik"

Ja mam na myśli wyłącznie oryginał.

> Wiesz, nowy po roku przestaje być nowy.

Masz dziwaczną manierę opacznego rozumienia słów. Kupuję się nowy, a nie
używany. Rozumiesz o co chodzi?

> Jakby mi nie zaschło kilkadziesiąt oryginałów w sprawnych drukarkach a
> opierałbym się li tylko na informacjach z netu to może i bym uwierzył.

Kilkadziesiąt? Ja używałem tylko trzech drukarek atramentowych. Dwie to
Canon BJC 4400. W jednej z nich dysze zasychały po tygodniu. Cartridge był
regenerowany i na dodatek parkowany w przypadkowych położeniach. W drugiej
parkowanie jest prawidłowe i oryginalny, nowy cartridge. Nie zasycha nawet
po roku bezczynności. Trzecia drukarka to nówka Lexmark. Syf nad syfami. Po
miesiącu użytkowania z przerwami dwudniowymi dysze zastygły na amen.
Wyrzuciłem do puszki bez żalu. Widać z tego, że firma jest istotna.

Remek