Re: Laptop do 3D Studio i Intericad - do 6000PLN

Autor: raviz <ravizusunto_at_vp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 15:25:00 MET DST

On 2010-10-25 14:00, mariusz-net@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
> Witam,
>
> Proszę o pomoc w wybraniu modelu laptopa, który będzie najlepszy do programów
> 3D Studio i Intericad. Wykorzystywane to będzie do modelowania i renderingu, a
> także prezentowania efektów. Budżet - około 6000PLN (raczej nieprzekraczalny).
> Wiem, ze najlepszy byłby blaszak ale nie ma takiej opcji ze względu na mobilny
> charakter działalności. Co jeszcze przychodzi mi do głowy: przydałby się dobry
> wyświetlacz 17" (ale może być mniejszy), dobry procesor, dużo ramu i wydajna
> karta graficzna (jaka), bateria - znaczenie drugorzędne (dostęp do prądu
> [...]

Swego czasu rowniez musialem kupic laptopa do tego typu zastosowan. Na
placu boju pozostal jedynie Dell Precission. Masz porzadna karte Quadra,
w wielu modelach dostepny jest matowy ekran. Nie spotkalem sie nigdy z
problemem przegrzewania niezaleznie od czasu renderingu, czy
uruchomionych gier. Moj wybor ograniczony byl do M6300, ktroy do
najpiekniejszych nie nalezy, M6400 prezentuje sie znacznie lepiej.
Chocby ten, tyle ze czerwony:
http://allegro.pl/dell-precision-m6400-quad-q9100-rgb-led-covet-win7-i1284016498.html
Wiem, cena wyzsza ale to tylko przyklad. Zwroc uwage na rozdz ekranu.
1900x1200 jest naprawde wskazana. Co ciekawe do mojego lapka przez
pewien czas mialem podpiete dwa ekrany 24", obsluzyl je bez "mrugniecia
okiem".
Pozdrawiam

PS
Masz te 2 lata gwarancji NBD