Re: Czy warto wymienić?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Oct 2010 - 13:06:45 MET DST

W dniu 2010-10-24 12:43, JL pisze:
> Może i tak, tylko myślę o "3D Vision" do gier, ale też do oglądania
> w przyszłości filmów 3D z BluRay'a.

Bawiłem się gdzieś w sklepie 3d Vision myslałem, że sie porzygam po
kilku minutach, do tego efekt 3D jakiś tam był ale nie powiem żeby to
była jakaś rewelacja. Teraz jeszcze nie ma sensu bawić się w
kompletowanie sprzętu pod 3D (monitor 120Hz i okulary za 500 zł). A BL
pociągnie ci każda nowa karta.